叫我傲傲

巫山雨大,少年郎,俗世呀。

一个脑洞:

从自己写的英语作业对话get的虫铁脑洞。(对话里写的Toni是因为我和同学对话的分工,他男我女,这里英语渣,欢迎指错QAQ)

普通人AU,报社摄影师虫x女总裁Toni。(然而我其实还没想好要不要让Tony性转)

因为向总裁询问谁是九头蛇第一男模冬兵而结识的两人。

其他的……如果我开坑了再继续想吧。一个临近期末的医学生基本处于挺尸状态【DIE】。

Peter:Hi. I’m Peter Parker. I’m a photographer from the Daily Bugle  News.

Antonia:It's my pleasure to meet you,Mr. Parker. My name is Antonia  Stark. You can call me Toni. 

Peter:Well,Hello Toni. Excuse me for asking. I’m trying to find the NO.1 male model of Hydra company. Can you help me identify him?

Antonia:Sure. He is standing next to the Lamborghini.

Peter:The blushing  man?

Antonia:No. that’s  Hydra’s boss,Red skull. The model is the tall man with a mechanical left arm.

Peter:Ah!I’ve  spotted  him.


荷兰弟动图源自微博。

评论 ( 4 )
热度 ( 51 )

© 叫我傲傲 | Powered by LOFTER